loading...
بازار صنعت
iran find بازدید : 10 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)



1. ابتدا فرش را روی سطح شیب دار قرار دهید و سطح را کاملاً خیس کنید.

. محلول شامپو فرش و آب ولرم را تهیه کرده و تمام سطح فرش را با اسفنج بشویید.

3. سطح فرش را بعد از شستشو با آب بشویید تا تمام مواد شوینده خارج شود.

4- از شستشوی فرش در آب گرم خودداری کنید و سعی کنید از آب سرد استفاده کنید.

5- فرش را در سایه بشویید و مطمئن شوید که کف فرش برای شستشو داغ نیست.

6- اگر به دلایلی از مواد شیمیایی برای شستشو استفاده می کنید ، حتماً آنها را به طور یکنواخت و با همان غلظت برای شستشوی سطح فرش استفاده کنید.

7- اگر احساس می کنید رنگ فرش شما از ثبات کافی برخوردار نیست ، حتماً از محلول نسبتاً ضعیفی از هیدروسولفیت در آب استفاده کنید تا رنگ و پرز اضافی فرش را از بین ببرید.

8- هنگام شستشو ، به ویژه در هنگام کم شدن آب ، جهت کرک را رعایت کنید.

9- سعی کنید زمان شستشوی فرش را به حداقل برسانید و فرش را تا آنجا که ممکن است آب دهید.

۱۰- هرگز اجازه ندهید فرش پیچیده یا تا شده خشک شود و در صورت امکان فرش را دراز کنید تا خشک شود.

. پس از شستشو با آب ، فرش را در مکانی شیب دار با شیب تند یا جایی آویزان کنید.

. مطمئن شوید که حصیر پس از گذاشتن یا آویزان شدن به طور مساوی صاف شده و هیچ جا چروکیده نشده است.

13. هنگام حمل فرش بعد از شستشو ، حتماً آن را به صورت رول حمل کنید و از تا شدن فرش خودداری کنید.

. توصیه می شود در صورت امکان برای نظافت بیشتر از خدمات قالیشویی همیشه تمیز اصفهان استفاده کنید و همچنین نقص فرش خود را برطرف کنید.

iran find بازدید : 8 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)



عوامل متعددی می توانند عمر مفید فرش را کاهش دهند. از جمله این عوامل می توان به لکه های ایجاد شده روی فرش اشاره کرد. به عنوان مثال ، وقتی چای روی فرش می ریزد تمیز کردن آن آسان به نظر می رسد ، اما این مقدار کمی چای می تواند مشکل بزرگی ایجاد کند و لکه هایی روی فرش ایجاد کند که به راحتی پاک نمی شود!
روش های مختلفی برای از بین بردن انواع لکه ها از روی فرش پیشنهاد شده است. هنگام ریختن مایعاتی مانند چای و قهوه روی تشک ، مایعات را از حصیر در اسرع وقت جمع آوری کنید. این کار را می توان با یک پارچه نخی تمیز انجام داد. سپس با یک پارچه خشک دیگر اثرات رطوبت را کاملاً از بین ببرید. در نهایت ، برای جلوگیری از تأثیر چای بر روی فرش ، از آب و سرکه سفید با مقدار کمی کف استفاده کنید. کارخانه قالیشویی خوب اصفهان
توجه داشته باشید که تاثیر رطوبت روی فرش می تواند عمر آن را کوتاه کند. بنابراین به محض اتمام کار ، آن را کاملاً خشک کنید تا بو ندهد. اگر فرش به طور کامل خشک نشود و قسمت پشتی در معرض هوا قرار نگیرد ، پس از مدتی ممکن است در پشت قالب ایجاد شود و با گذشت زمان پوسیده شود.


در این مقاله ، یک راه حل ساده برای از بین بردن آثار لکه چای مورد بحث قرار گرفته است. انجام این روش در خانه دشوار نیست ، اما اگر احساس می کنید لکه هنوز برطرف نشده است ، می توانید با یک قالیشویی معتبر تماس بگیرید.  کارخانه قالیشویی  همیشه تمیز در زمینه شستشوی حرفه ای فرش فعالیت گسترده ای دارد. برای سفارش می توانید بصورت حضوری انجام دهید

iran find بازدید : 8 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

کارخانه قالیشویی و خدمات آنها

در گذشته رفتن به کارخانه قالیشویی در اصفهان فقط یک معنی داشت ، شستن فرش بود. اما امروزه رفتن به کارخانه قالیشویی بیشتر از شستن فرش هاست. زیرا یک کارخانه فرش علاوه بر شستشوی فرش ، انواع مبل ، فرش ، فرش و ملافه را نیز شستشو می دهد و حتی کارهای دیگری مانند برجسته کاری ، تعمیر و نوسازی فرش را انجام می دهد.
شستشوی فرش و فرش در کارخانه قالیشویی

شستشوی فرش و قالیچه در کارخانه قالیشویی بسته به نوع دستباف یا ماشینی بودن فرش و همچنین جنس و تراکم فرش و فرش یا پرز فرش و الیاف استفاده شده در بافت فرش متفاوت است. ، و این مهم است ، یک ویژگی دارد. روش های مختلف شستشو برای انواع فرش وجود دارد و همه اینها مستلزم آن است که دانش و مهارت تکنسین ها کافی و به روز باشد. در غیر این صورت ، احتمال آسیب جبران ناپذیر به فرش وجود دارد.

امروزه قالیشویی  اصفهان دیگر فقط یک کارگاه با ابزارهای اولیه و دم در دست نیست ، بنابراین حساسیت در انتخاب کارخانه قالیشویی بسیار مهم است. یک کارخانه فرش استاندارد علاوه بر دارا بودن صنعتگران و کارگران آموزش دیده و ماهر ، دارای ماشین آلات و ابزارهای پیشرفته و مکانیزه ای است که می توان از آنها برای شستشو و خشک کردن فرش و قالیچه ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

در گذشته از شوینده های خانگی برای شستشوی فرش استفاده می شد. اما اکنون ، در یک کارخانه معروف قالیشویی ، از انواع شوینده های مناسب با نوع الیاف فرش استفاده می شود تا عملیات شستشو بدون آسیب رساندن به رنگ و بافت فرش انجام شود و علاوه بر این "خاک و لکه ها را از بین ببرد". ، هموار بودن فرش باید اجتناب شود ، فرش باید ضد عفونی شود و نباید الکتریسیته ساکن تولید کند.

نکته دیگری که هنگام شستشوی فرش باید به آن توجه کرد ، مسئله خشک کردن فرش است. پخش کردن زیر نور آفتاب دیگر راه خوبی برای خشک کردن فرش ها نیست. اگر فرش به مدت طولانی یا مکرر در معرض نور خورشید قرار بگیرد ، خورشید رنگ فرش را از بین می برد و پیر می شود و در صورت تکرار ، فرش پوسیده و پاره می شود.

علاوه بر غیرممکن بودن در بسیاری از روزهای سال به دلیل شرایط آب و هوایی ، به فرش آسیب می رساند و آن را آلوده می کند. کارگاه های سنتی که امکانات مکانیزه برای خشک کردن فرش ندارند در فصول خاصی از سال دچار مشکل می شوند و قادر به برآوردن نیازهای مردم نیستند. اما کیفیت کار و ظرفیت کارخانه فرش که دارای خشک کن مکانیزه است تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد.

 

بنابراین در کارخانه قالیشویی بعد از شستشوی فرش از روشهای مدرن و استاندارد برای خشک شدن آن استفاده می شود. در این روشها ، پس از عملیات شستشو ، فرشها یا فرشها در دستگاههای استاندارد آبگیری قرار می گیرند تا بیشتر آب را با نیروی گریز از مرکز تخلیه کنند. سپس فرش در تونل گلخانه مکانیزه می شود. در این تونل بخاری هایی وجود دارد که جریان هوای گرم را تولید کرده و رطوبت را از بین می برد و میزان گرما و رطوبت در هر نقطه از مسیر این تونل به طور خودکار کنترل می شود ، به طوری که فرش در طول مسیر این تونل کوتاه است یک یا دو ساعت. همچنین رطوبت باقی مانده را از دست می دهد و فرش در مدت زمان کوتاهی خشک می شود.

نکته مهم در مرحله خشک کردن فرش این است که اگر فرش به درستی و به طور کامل خشک نشود مشکلاتی مانند قارچ ، کپک ، تخم ریزی و پوسیدگی حشرات ، پوسیدگی و پاره شدن فرش را ایجاد می کند.

مشکل دیگری که در بحث فرش شویی باید به آن توجه شود تفاوت کارخانه قالیشویی و دفتر قالیشویی است. این شهر اکنون پر از دفاتر اداری است که ادعا می کنند بهترین مکان برای شستشوی فرش است. اما دستور کار باید در کارخانه فرش گذاشته شود ، نه دفتر فرش همیشه تمیز

اگرچه یک کارخانه فرش بسیار قدیمی است و تمام شستشوها را انجام می دهد ، اما گاهی اوقات کمتر از یک دفتر خدمات فرش شناخته شده است.

در عین حال ، بسیاری از دفاتر قالیشویی در محله ها توسط ساکنان به عنوان کارخانه قالیشویی یا ادعا می شوند ، اما در اصل آنها نقش بازاریاب و واسطه بین مشتری و مشتری را بازی می کنند. کارخانه قالیشویی. برخی از این دفاتر از خدمات کارگاه های غیر مجاز قالیشویی در حومه شهرها استفاده می کنند و فرش را پس از شستشو توسط این کارگاه ها به مشتری تحویل می دهند. به عبارت دیگر ، این دفاتر فقط مسئول گرفتن دستورات از ج

iran find بازدید : 9 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

تعمیر ماشین لباسشویی در سامسونگ در اصفهان

ماشین لباسشویی سامسونگ امروزه یکی از ماشین لباسشویی های مدرن و بسیار کاربردی در بین برندهای مطرح است. این محصول سامسونگ از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار است و همچنین به همراه برنامه های شستشوی متنوع و کاربردی مانند شستشوی سریع ، برنامه ضد چروک به فناوری روز مجهز است. و کاهش چشمگیر مصرف انرژی به +++ A و داشتن یک موتور از نوع درایو مستقیم توانسته جایگاه خود را به خوبی در بین خریداران باز کند. خریداران این محصول می توانند برای انجام کلیه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان به نمایندگی های مجاز این برند در شهر یا شهر محل اقامت خود مراجعه کنند. در نمایندگی های مجاز این کار توسط پرسنل مجرب و متخصص در کمترین زمان ممکن و در صورت نیاز به تعویض قطعات با استفاده از قطعات اصلی و تضمین اصالت کالا انجام می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

یکی دیگر از خدمات بسیار خوب نمایندگی ها برای جلب رضایت مشتری ، انجام تعمیرات در محل است ، بنابراین مشتری نیازی به انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه ندارد ، بلکه از نزدیکترین فروشنده به یک تکنسین ماهر با تجربه در تعمیرات برای معاینه فنی است. . ماشین لباسشویی و تعمیر آن به محل ارسال می شود.

چه زمانی نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ است؟
اگر ماشین لباسشویی شما کد خطا ارسال می کند ، بهتر است با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید. کدهای خطای زیادی وجود دارد که هرکدام از آنها نشان دهنده وجود مشکلی در یک قطعه سخت افزار یا برنامه شستشوی ماشین لباسشویی است.

معمولاً هنگام ارسال کد خطا ، چند لحظه پس از روشن شدن ماشین لباسشویی و شروع به کار ، ماشین لباسشویی ناگهان متوقف می شود و کد خطا روی صفحه ظاهر می شود. در این قسمت خطاهای رایج در ماشین لباسشویی های سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

کد خطای PF: در صورت مشاهده این خطا ، بهتر است توان ورودی ماشین لباسشویی را بررسی کنید ، معمولاً این خطا هنگام خاموش و روشن بودن ماشین لباسشویی هنگام کار ظاهر می شود. گاهی اوقات این خطا به دلیل نقص در صفحه ماشین لباسشویی رخ می دهد.

کد خطا E1 یا 4E: با مشاهده این خطا باید مسیر ورودی دستگاه ، شلنگ آب ، فیلتر ماشین لباسشویی و کل مسیری که آب وارد دستگاه می شود را بررسی کنید. البته گاهی اوقات مشکلات مربوط به تابلو نیز می تواند منجر به بروز این خطا شود.
کد خطا E2 یا 5E: این خطا مخصوص قسمت خروجی و تخلیه آب است. در صورت بروز این خطا ، باید مسیر تخلیه آب از جمله شلنگ و پمپ تخلیه را بررسی کنید. حتی گاهی اوقات ، اگر شلنگ تخلیه خورده باشد ، این خطا ظاهر می شود.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

خطاهای رایج دیگر به شرح زیر است:
کد خطا E6: خطای سنسور دمای آب.
کد خطا de: قفل ماشین لباسشویی را بررسی کنید
کد خطا Hr: سنسور دمای آب را بررسی کنید.
کد خطا HE: عنصر دستگاه را بررسی کنید

آیا ماشین لباسشویی سامسونگ با ضمانت تعمیر می شود؟
اگر از نمایندگی مجاز در تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اصفهان کمک بخواهید ، پاسخ سوال فوق مثبت است. اگر از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می کنید ، این خدمات با ضمانت اصالت قطعات تعویض شده همراه خواهد بود.
تعمیرات معمولاً توسط نمایندگی های مجاز سامسونگ با کیفیت و قطعات اصلی انجام می شود ، بیشتر این تعمیرات دارای گارانتی طولانی مدت هستند و در صورت تعمیر نکردن ماشین لباسشویی شما ، بدون هزینه اضافی تعمیر و تعمیر می شود

iran find بازدید : 8 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

چگونه ماشین لباسشویی دوو را تعمیر کنیم؟
یکی از معروف ترین مارک های ماشین لباسشویی در ایران دوو است. این محصول کره ای یکی از ماشین لباسشویی هایی است که مشتریان زیادی در ایران و جهان دارد. ماشین لباسشویی دوو از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل خریداران زیادی در کشور ما دارد. این امر داشتن نمایندگی های مجاز برای تعمیر و تعویض قطعات شستشو دوو در هر شهر را ضروری می کند. (سرویس صفاهان ، نماینده مجاز تعمیر ماشین لباسشویی دوو در اصفهان)

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در اصفهان

برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو به کجا مراجعه کنیم؟
در حال حاضر بیشتر مارک های معروف در کشور ما نمایندگی های زیادی دارند ، دوو نیز یکی از برندهایی است که در بیشتر شهرهای کشور نمایندگی های بی شماری دارد ، بنابراین بهتر است برای نصب و تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان به نمایندگی مراجعه کنید.

گاهی اوقات اقدامات ناشیانه و غیرحرفه ای افراد هنگام تعمیر ماشین لباسشویی باعث آسیب بیشتر به ماشین لباسشویی و نیاز به هزینه بیشتر می شود. بنابراین ، بسیار مهم است که در صورت لزوم با آژانس های مجاز تماس بگیرید و از افرادی که تخصص دارند کمک بگیرید. علاوه بر این ، سایت های تعمیر ، نصب و خدمات ماشین لباسشویی در حال حاضر به مشتریان از مارک های مختلف خدمات ارائه می دهند.

مشکلات رایج لباسشویی دوو چیست؟
در واقع ، هر مشکلی که ممکن است با سایر ماشین لباسشویی ها ایجاد شود ، ممکن است با ماشین لباسشویی دوو ایجاد شود ، اما گاهی اوقات برخی از مشکلات در یک مارک تجاری بیشتر رخ می دهد. در این بخش ، برخی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی دوو را معرفی خواهیم کرد. .

- ماشین لباسشویی را بچرخانید
- نشت یا نشت لباسشویی
- لرزش و لرزش شدید لباسشویی در حین کار
- تجمع آب در ماشین لباسشویی
- از دکمه های شستشو استفاده نکنید
در اواسط چرخه شستشو را متوقف کنید
- تعویض قطعات مختلف ماشین لباسشویی دوو

اگر برخی از قطعات تعمیرات ماشین لباسشویی دوو اصفهان نیاز به تعویض دارد ، اگر یک تعمیرکار مجاز فروشنده یا یک سرویس مجاز مجاز این کار را برای شما انجام دهد ، شما ضمانت اصالت کالا را دریافت خواهید کرد و تعمیرات شما ضمانت طولانی مدت خواهد داشت. این بدان معنی است که اگر قطعه هنوز مشکلی داشته باشد ، این مشکل شامل ضمانت خواهد بود.

قطعاتی که معمولاً نیاز به تعویض دارند شامل موارد زیر است:
- بندها
- لاستیک دور در
- دمپر
- سوئیچ فشار
- پمپ تخلیه
- شناور و آن را تغییر دهید
- قفل درب و ست آن
- تایمر
- برد الکترونیکی

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 1,305
  • بازدید کلی : 2,692