loading...
بازار صنعت
iran find بازدید : 11 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

انجام پایان نامه را میتوان گفت ماه ها به طول انجام خواهد کشید برای همین دانشجویان باید یک برنامه ریزی دقیق برای وقت و زمان خود و انجام دادن بخش های مختلف پایان نامه تنظیم کنند از این رو اولین گام و مهترین و اساسی ترین گام نخست در نگارش پایان نامه انتخاب موضوع آن می باشد (پیدا کردن سوالی که بتواند دانشجو در خصوص ان سوال با تحقیقات و آزمایشات خود به جواب درست برسد) از جهت کارشناسان موسسه علمی پژوهشی آرمان پژوهان با بهره مندی مجربترین متخصصان از دانشگاه های معتر ایران در صدد است تا با همکاری دانشجویان و مشاوره های رایگان در زمینه انتخاب و بحث در مورد موضوع انتخابی پایان نامه و انجام خدمات آن توسط این گروه در نگارش پروپزال ، انجام پایان نامه ، ویرایش فنی و دستوری ، تحلیلات آماری،ترجمه تخصصی مقالات، شبیه سازی و کلیه امور نرم افزاری و همچنین بر گزاری جلسات مشاوره در خصوص یادگیری مراحل و انجام پایان نامه به دانشجو کمک نموده تا بتواند این مرحله را به خوبی بگذراند

آرمان پژوهان از آغاز تا پایان راه و طی کلیه مراحل شامل تأیید پروپوزال، اعمال پیشنهادات احتمالی اساتید راهنما و مشاور همراه شما بوده و مسیر دشوار انجام پایان نامه در تهران را برای شما آسان و هموار می نماید. ما همواره بر آن بوده ایم تا شما دانشجویان عزیز بتوانید خود را با ارائه پایان نامه ای درخور و شایسته به نحو احسن فارغ التحصیل شوید.

 

iran find بازدید : 11 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

انجام پایان نامه در تهران و نگارش آن :

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که بدانیم انجام  پایان نامه در تهران  یا رساله یا تز چیست؟

پایان نامه را می توان یکی از مهمترین نوشته ها و واحد ها در طول دوران تحصیلی دانشجو تلقی کرد چرا که دانشجو باید با انجام پژوهش ها و اسدلال ها و انجام آزمایشات عملی و تحقیق و پژوهش در مورد موضوع پایان نامه خود در حوضه و رشته تحصیلی خود ، باید به موضوع جدید و غیر تکراری بپردازد و به سوالات آن پاسخ دهد و ایده هایی را نسبت به آموخته هایی که در دوران تحصیل خود کسب کرده است  پاسخ دهد و به ملاحضات و نتیجه های نوینی دست پیدا کند در حین پژوهش در مورد پایان نامه خود دانشجو زیر نظر هیئت علمی و استادان خود به عیب یابی و بررسی پایان نامه خود میرسد که در این حین در آخر باید بتوانند از رساله خود یا انجام پایان نامه خود در برابر هیئت علمی و استادان مورد نظر ،دفاعیه انجام دهد تا بتواند موضوع خود را به ثبت برسادند. در بسیاری از کتب ها تفاوت هایی میان عبارت رساله و تز با پایان نامه در میابیم که میتوان این گونه تشریح کرد که انجام پایان نامه دکتری در تهران در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می شود و تز و رساله مربوط به دکتری خواهد بود و تفاوت آن با پایان نامه این خواهد بود که باید مطالب نوین تر و بیشتری در تحقیقات دانشجویان دکترا به عمل آید.توجه به این نکته داشته باشید که در تمامی دانشگاه ها در شاخه کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری انجام و ارائه پایان نامه یک عمل ضروری به حساب می آید.

انجام پایان نامه در تهران

iran find بازدید : 12 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

گروه علمی پژوهشی آرمان پژوهان شامل جمعی از مترجمین در رشته های ترجمه تخصصی تهران مختلف همچون مکانیک، عمران، برق ،کامپیوتر،

آرمان پژوهان ترجمه تخصصی در تهران

 شیمی،صنایع،مدیریت و...بوده که فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر ایران و خارج هستند و در ترجمه مقالات ، متون و کتاب های علمی به زبان های مختلف با این گروه همکاری به عمل آورده اند.شما عزیزان قادر خواهید بود متون خود را جهت ترجمه به صورتآنلاین،در ثبت نام در سامانه و وارد شدن به پنل شخصی خود به متخصصات تحویل داده و به صورت آنلاین برآورد هزینه کنید و از مراحل انجام ترجمه خود با اطلاع شوید همچنین این سامانه امکانات صدور پیش فاکتور،تحویل و دریافت فایل ترجمه به صورت آنلاین را به شما عرضه می کند.

 

 

ترجمهتخصصی مقالات در تهران متون و  در 4 گام:

الف) در ابتدا در سایت به عنوان کابر ثبت نام نمایید.

ب) فایل و متن خود را به صورت آنلاین ارسال نموده و پیش فاکتور خود را دریافت نمایید.

پ) پرداخت اینترنتی فاکتور خود را انجام نمایید.

ت) و در آخر فایل ترجمه تخصصی شده خود را به صورت آنلاین

iran find بازدید : 20 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

ترجمه تخصصی متون در تهران و مقالات :

امروزه به دلیل وجود گرایش ها و رشته های گوناگون تحصیلی،اساتید و دانشجویان در حوضه های مختلف در صدد ارائه و انجام پایان نامه در تهران و پروژه ها و نوشتن مقالات گوناگون در شاخه و رشته اصلی خودشان هستند اما وجود منابع تحقیقاتی  به زبان فارسی در این شاخه ها به دلیل تخصصی بودنشان کم بوده و به همین سبب باید به سمت مقالات علمی به زبان های دیگر همچون مقالات انگلیسی ، فرانسوی، آلمانی و عربی و... برای تحقیقات و بررسی رو ی آورد.حال ترجمه تخصصی مقالات در تهران و ترجمه انگلیسی به فارسی و یا فرانسوی به فارسی و... و برای جمله بندی ترجمه از زبانی به زبان دیگر نیاز به تخصص و حرفه خواهد بود چرا که برای انجام دادن و نوشتن متون و مقالات در زمینه های تخصصی باید به فنون نوشتاری و دستوری و خواندن و ادای درک مطلب برای خواهننده و شنونده را به درستی را واقف بود.

ترجمه تخصصی در تهران

 

از این رو گروه آرمان پژوهان با گرد آوری بسیاری از متخصصان در رسته شغلی و رشته کاری مربوطه و مسلط به زبان های خارجه همچون انگلیسی و فارسی و عربی و فرانسه و آلمانی و دیگر زبان ها ، در میان خود در صدد است تا برای کمک به دانشجویان و رفع این مشکل کمک حاصل نماید بدین جهت گروه آرمان پژوهان با ارائه نمودن خدمات تخصصی ترجمه انگلیسی ، فارسی و فرانسه و.. با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب خواهان کسب رضایت و مشتری مداری از فعالان علمی همچون اساتید و دانشجویان و صنعت گران و... است.

iran find بازدید : 18 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

درباره موسسه علمی پژوهشی آرمان پژوهان

موسسه علمی پژوهشی آرمان پژوهان قرن در سال 1394 با عنوان دفتر آموزشی تهران پژوهان آغار به کار کرد در ابتدا عمده خدمات موسسه متخص شهر تهران و در حوضه ترجمه تخصصی مقالات و متون در کلیه رشته ها و چاپ مقالات با ایندکس های مختلف(ISI, ISC, Scopus, PubMed, …به زبانهای فارسی، انگلیسی، عربی، روسی، ژاپنی و فرانسوی بود.

پس از گذشت چند ماه با جذب اساتید مجرب متخصص و نخبه متشکل از دانشجویان مقطع دکتری و فارغ التحصیلانی از برترین دانشگاه های کشور نظیر دانشگاه شریف، تهران، و...از سرتاسر کشور، بخش مشاوره پایان نامه با رویکرد پوشش حداکثری رشته‌ها نیز به مؤسسه افزوده شد. هم اکنون خدمات مشاوره‌ای و انجام پایان نامه به دانشجویان کلیه مقاطع و به طور خاص در رشته‌های علوم انسانی، فنی-مهندسی، علوم پزشکی و علوم پایه ارائه می‌گردد.

برنامه‌های آتی مدیران مؤسسه، برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی با تمرکز بر دوره‌های آمادگی آزمونهای استاندارد ملی و بین‌المللی از جمله IELTS، TOEFL، GRE، EPT، TOLIMO و ... می‌باشد.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 1,288
  • بازدید کلی : 2,675